23 Ekim 2012 Salı

ekose desenli şal





 




























Epey zamandır tığ ile birşeyler yapmamıştım. Bir kaç gündür bu şal ile uğraşıyordum, bugün bitirdim. Umduğumdan hızlı ilerledi, çabucak bitti.





Yapılışı: Nako Vals ebruli ip ile bir sırada 40 kafes yaparak başladım. İstediğim boyda ördükten sonra kalan ipten şal uzunluğu + püskül uzunluğunu hesaplayarak kestim. İpleri renk sırasına göre kafeslerin içinden geçirerek şalı tamamladım.


    Veee ekose şalım hazır. Pati yeme çocuğum şalımı...
  

 
crochet tartan plaid

6 yorum:

  1. Ben de o Pati' yi yiyebilirim;)

    Şal şahane!

    İyi bayramlar :))))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Sizin bu Pati bana surekli bir kediyi hatirlatiyordu, bu postu gorunce dank etti... Bill Clinton'un kedisi vardi Socket'ti galiba. Hatta ikinci secildigi donem sonunda kedicigi Beyaz saray'da kole gibi calistiran bir PR filmi vardi, kedi adamin tum sevimsizligini absorbe etmisti. Aklima geldi, alakasiz aslinda... neyse.

    Salinizi da cok begendim, ellerinize saglik... ve iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet socks'ı hatırladım, gerçekten de benziyor.aşağıdaki linkte hakkında bilgiler buldum: http://en.wikipedia.org/wiki/Socks_(cat)

      iyi bayramlar dileklerimle...

      Sil
  4. Bütün örgüleriniz birbirinden güzel ve çok gösterişliler; baka baka bir hal oldum hepsine...

    Sonra beğenimi nereye yazayım kararı veremedim; burada karar kıldım sonunda!

    Ellerinize sağlık; nefisler, nefis...

    YanıtlaSil
  5. Ama bu sevimli kedicik olduğunu!

    YanıtlaSil