15 Ocak 2013 Salı

yağlı boya resim


4 yorum:

  1. Müthiş bir natürmort-sizin güzel sanatlar vb eğitiminiz var mı? Yoksa genlerin hediyesi mi bu yetenek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiz olmak başa bela...
      Size aynı soruları farklı zamanlarda sormuşuz meğer :))
      Siz Nursun' a cevap vermişsiniz ama ben eski yorumu yeni okuduğum için "amanin" oldum, fazla embesil bir görüntü çizmişim!

      Nursun gelip "civiz ye(cevizin ikizcesi)" demeden itiraf edeyim dedim, bu notu yazıp civiz yemeye gideceğim.

      Sil
    2. çok şekersiniz, afiyet olsun efendim...
      of ortak bir diliniz bile varmış çok kıskandım...

      Sil
    3. Ortak dilimiz var gerçekten. Arada blogdaki karşılıklı atışmalarımızda dilin ipuçlarını veriyoruz.

      Ağırlıklı olarak Azeri lehçesi, Rusça, Anadolu' nun yerel ağızlarından sözcük kullanımı, bazı film repliklerinden kelime alıntıları ve Türkçe bazı sözcüklerin katliama uğramış hallerinden oluşan bir dil.

      Başkaları anlamasın dediğimiz zamanlarda ve kendi aramızda konuşuruz öyle!

      Tabii kıskanın zaten :))

      Sil