6 Ocak 2013 Pazar

Datça ve Can Yücel



                                En uzak mesafe ne Afrika’dır,
                                Ne Çin,
                                Ne Hindistan,
                                Ne Seyyareler,
                                Ne yıldızlar geceleri ışıldayan…
                                En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir birbirini anlamayan…
                                                                                       CAN YÜCEL


Can Baba'nın Datça'da ayak bastığı sokaklar, her gün gittiği kahve, içtiği şarap...
Temiz hava, kış güneşinde bile "RENGAHENK" begonviller...

Sağlığında bir kitap fuarında imzalattığım kitabına "ben bıktım özlemekten eylemi" yazıp imzalamıştı, kitaplığımın en değerli kitabıdır...



3 yorum:

  1. Ne guzel mevsim, ne guzel renkler, ne guzel bir yer ve Can Yucel.Sozum yok, sadece sorum var. Pati nerde Pati?

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okudum, keyifle baktım; bu keyif için teşekkürlerimi bırakıp kaçıyorum da hakikaten Pati nerde Pati?

    Güzel bir hafta dileklerimle,

    YanıtlaSil
  3. keşke Patiş kız da gelebilse, pembe burnuyla herşeyi koklamaya çalışırdı,
    gezmelere gelemiyor ama blogu ele geçirdiği kesin :)
    yeni bir haftada güneşli günler dileklerimle...

    YanıtlaSil