22 Nisan 2013 Pazartesi

bu ayın rengi








5 yorum:

  1. Görseller şahane....

    Bence her ayın rengi siyah beyaz ama bu güzel rengi Nisan'a verdim gitti...

    Bu janjanlı örgü modelinin bir adı yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ay bütün renkler birbiriyle yarışıyor :)
      bu desenlerin adlarını bilmiyorum ama bende hep çiçeği çağrıştırıyorlar, isim annemiz bir ad verebilir belki :)

      Sil
  2. Pati'ye bak sen! Yunlere niye sirt cevirdi ki? Pasa kilici pati'nin elinde oyuncak mi olmus ne? vay ki vay.

    Orgu de harika ama bu sefer cicekler orguye dominant teyze'lik yapmislar. Ne bunlar Akasya'mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok komik bu kız, "ben seninle ilgilenmiyorum ki" numarası bu.
      masaya ilgisini çeken bir şey geldiğinde çaktırmadan yanaşmak için sanki çiçekleri koklamaya gelmiş gibi havaya girer
      ve asıl hedef asla çiçekler değildir :)

      ağaç akasya gibi ama çiçekler erguvana benziyor bilemedim :)))

      Sil